Verbinding | Verdieping | Vriendschap

CONNECT

Verbinding, Verdieping en Vriendschap, dat is waar CONNECT voor staat. CONNECT is ontstaan uit de behoefte om te verbinden en te netwerken met jonge medechristenen binnen de Maranathakerk.

Iedere laatste donderdagavond van de maand komen we samen om te groeien in geloof en vriendschap. Het doel van CONNECT is het vormen van een sterke groep jongvolwassenen waardoor de onderlinge betrokkenheid voor elkaar en voor de gemeente groeit. De CONNECT-avonden zijn een afwisseling tussen verdieping en gezelligheid. Voorbeelden hiervan zijn het leren over andere geloven, luisteren naar persoonlijke ervaringen van o.a. zendelingen, het bespreken van huidige relevante thema’s, maar ook samen dineren, de handen uit de mouwen steken bij stichting Present, en genieten van ontspannen activiteiten.

''Het doel is om een sterke groep jongvolwassenen te vormen waar de betrokkenheid voor elkaar en voor de gemeente groeit.''

CONNECT focust zich op jongvolwassenen die aan de start van hun werkende leven staan, waarbij de een mogelijk nog studeert en de ander al enkele jaren werkt. Zij zijn ongeveer tussen de 25 en 35 jaar, wonen in de stad, maken veel levensveranderingen mee, en hebben een druk leven. Toch hebben zij de behoefte om verbinding te zoeken met medechristenen en iets voor de kerk te betekenen.

Sta jij aan het begin van je werkende leven en zoek je (extra) verbinding? Iedereen t/m 35 jaar is welkom. Kom langs, volg ons op Instagram @connect_maranathakerk of neem contact met ons op via onderstaand button!