Predikanten

Paul J. Visser is vanaf 1984 predikant (Aalburg, Harderwijk, Bergambacht, Den Haag, Amsterdam en vanaf 2020 in Rotterdam) vanuit de overtuiging dat God hem hiertoe riep. Het is zijn verlangen om de liefde van God te delen met allerlei mensen, van jong tot oud, binnen en buiten de kerk.

Simon J. van der Vlies is naast prediking verantwoordelijk voor het pastoraat in de gemeente, inclusief rouw en trouw. Hij is ook betrokken bij Licht op Zuid.

Bert Davelaar is sinds 2022 als predikant verbonden aan de Maranathakerk met een missionaire opdracht voor ‘Licht op Zuid’. In die hoedanigheid is hij betrokken bij de diaconale en missionaire presentie van de kerk in de wijken Bloemhof en Hillesluis. Hij woont met zijn vrouw midden in de wijk om hun roeping nog meer te leven: ‘niet alleen het evangelie delen, maar ook het leven’ (gebaseerd op 1 Thessalonicenzen 2 vers 8).