KBC Kidz & Joy

Kinderbijbelclubs Kidz & Joy

Kidz (3-8 jaar)

Elke zondag is er tijdens de middagdienst om 17:00 uur Kidz. Alle kinderen vanaf 3 jaar tot en met groep 4 zijn hier welkom. We beginnen in de kring met gebed, zingen en het noemen van alle namen. Daarna gaan we in twee groepen (groep 0/1/2 en groep 3/4) uiteen om te luisteren naar het bijbelverhaal, en daar even over door te praten. Vervolgens komen we weer bij elkaar en krijgen we drinken met iets lekkers. Daarna maken we een knutsel, doen we een spel of gaan we spelen met bijvoorbeeld Kapla of Duplo.

Joy (7-12 jaar)

Om de week op vrijdagavond is er Joy, voor de kinderen van 7 tot en met 12 jaar. Ouders kunnen zelf kiezen of hun kind van 7 jaar naar Kidz gaat, of naar Joy, of naar allebei de clubs.

De Joy-avond duurt van 19:00 tot 20:30 uur. We beginnen in twee groepen (groep 4/5 en groep 6/7/8). Eerst bidden en zingen we met elkaar, daarna luisteren we naar een bijbelverhaal of doen we een bijbelstudie. Alle kinderen krijgen drinken met iets lekkers en daarna doen we een spel, een (bijbel)quiz of maken we een knutsel. We vieren met elkaar Sinterklaas (met surprises), gaan bowlen of schaatsen en hebben elk jaar een leuk uitje.

Kinderwerk

Gezamenlijk hebben we op tweede paasdag en tweede kerstdag een kinderviering in de kerk. Alle ouders, broers, zussen, opa’s, oma’s, buren, gemeenteleden en andere belangstellenden zijn daarbij van harte welkom.

We vinden het belangrijk dat de kinderen bij Kidz en bij Joy een band opbouwen met elkaar, met de gemeente en vooral met God. Als kinderwerkers zetten we ons daar met hart en ziel voor in. Er is altijd ruimte voor meer kinderwerkers! Neem contact op met de scriba als je ook hart hebt voor de kinderen in de kerk. Dan maken we snel een afspraak om kennis te maken met elkaar en met de club.