Jeugd op Zolder

JoZ

JoZ! Jeugd op Zolder! Inmiddels zijn we met zo’n grote en enthousiaste groep dat we niet meer op de zolder van de kerk zitten, maar samenkomen in de zaal achterin de kerk.

Verbinding is wat we het belangrijkste vinden. Respect en veiligheid staan voorop! Naast de verbinding met elkaar investeren we in de verbinding met God, leren we over Jezus en bidden we om de Heilige Geest.

We komen om de week op vrijdagavond samen van 20:00 tot 22:00 uur. De avonden bestaan uit een bijbelstudie en zingen, waarna we vaak een spel met elkaar spelen! Daarnaast eten we een aantal avonden per seizoen met elkaar. Niet te missen is het jaarlijkse weekendje weg, waarin we een stad ontdekken, spelletjes doen, kletsen en serieus nadenken over onze relatie met God.

Ben je tussen de 12 en 16 jaar oud? Wacht niet langer en join us!