Licht op Zuid

elkaar

Ontmoeten en
samenkomen

Vind je de stap naar een traditionele kerkdienst erg groot? Er is ook Licht op Zuid. Licht op Zuid komt samen in de Maranathakerk maar is kleiner en informeler van opzet.

Licht op Zuid is een plek voor mensen van alle leeftijden en culturen. Ze richt zich vooral op bewoners in de wijk Bloemhof en Hillesluis.

Een gemeenschap waar we met elkaar meeleven, tot bloei komen en ons inzetten voor de wijk, dat is Licht op Zuid. We ontmoeten elkaar en leren wat het betekent om met God te leven. We vinden het belangrijk dat jij je welkom voelt en willen je graag leren kennen.

Woon je in Bloemhof of Hillesluis? Welkom!

Elke zondag is er om 13:30 uur een laagdrempelige kerkdienst. Ook doordeweeks zijn er diverse activiteiten. Meer informatie vind je op: www.lichtopzuid.nl.