Inloophuis

Van harte welkom op vrijdagochtend vanaf 10:00 uur in ons Inloophuis in de Maranathakerk! Het Inloophuis is een plek waar buurtgenoten en vrijwilligers samenkomen voor een gezellige ochtend. Verwacht een warm onthaal met koffie, thee en lekkernijen, en rond 12:00 uur staat er zelfs een gratis lunch klaar. Of je nu jong of oud bent, vele wijkbewoners hebben deze fijne ontmoetingsplek al ontdekt, maar er is altijd ruimte voor meer gezelligheid!

Heb je kleding nodig? Elke week ontvangen we nieuwe items die voor een klein bedrag verkrijgbaar zijn. Ook hebben we regelmatig een gratis kapster die haar diensten aanbiedt. Ben je een muziekliefhebber? We organiseren samen met de gemeente Rotterdam ochtendconcerten en workshops. Houd onze aankondigingen op de Scipio of tijdens de mededelingen in de kerk in de gaten voor data en tijden.

Kortom, sluit je aan en geniet samen met anderen van de diverse activiteiten die we te bieden hebben. Het Inloophuis is een initiatief van de Maranathakerk in samenwerking met Licht op Zuid. Onze missie is om verbinding te creëren tussen de bewoners van de wijken rondom de kerk en het goede te doen voor onze gemeenschap.