Welkom!

Welkom, geweldig dat je er bent!

De Maranathakerk bevindt zich in het hart van Rotterdam-Zuid en vormt een levendige stadsgemeente met een gemiddeld lage leeftijd. We zijn een kerk voor de inwoners van Rotterdam-Zuid, maar trekken vanouds ook mensen uit de bredere regio aan.

Samenkomsten
Op zondagen komen we om 10:00 en 17:00 samen tijdens kerkdiensten, waar een diverse groep mensen, waaronder jongeren, singles, gezinnen en ouderen, elkaar ontmoet en samen kerk zijn. Samen luisteren we naar een goede preek, zingen van Gods glorie, en ontmoeten elkaar na de (ochtend)dienst onder het genot van koffie en thee. De diensten worden ook online uitgezonden.

Naast de wekelijkse kerkdiensten organiseren we ook kleinschaliger activiteiten, zoals kinderclubs, bijbelkringen en sociale initiatieven in de buurt. Ben je benieuwd naar een van de activiteiten, kom dan langs of neem contact met ons op!

Ontdek het christelijke geloof!
Is het christendom een nieuw begrip voor jou en wil je meer leren en ontdekken wat wij geloven en waarom Jezus ook voor jou stierf? Dan nodigen we je uit voor de Alpha cursus waar je in een kleine groep samen met anderen leert over het christelijk geloof.

Mattheüs 18:20

''Want waar twee of drie in Mijn Naam bijeengekomen zijn, daar ben Ik in hun midden.''

Fijn dat je overweegt de Maranathakerk te bezoeken! We heten je van harte welkom en maken graag kennis met je.

Wil je eerst meer weten? Wens je een gesprek met een van onze predikanten of wil je je officieel inschrijven? Neem gerust contact op met onze scriba via het contactformulier. Wil je ander contact: na elke ochtenddienst is er koffiedrinken in de Druivenzaal achter de kansel. Ook kun je bij in- en uitgang mensen aanspreken van het welkomstteam (kerkenraadsleden).

Wees welkom!